niedziela, 15 grudnia 2013

Liebsten Awards

 Witam po dłuższej przerwie. Zła wiadomość jest taka, że rozdziału dziś nie uświadczycie, gdyż ponieważ :) ledwo mam czas usiąść i wypić popołudniową herbatkę (a czasem grzańca). Gorący okres przedświąteczny, niech go szlag trafi...
Za to z pozytywnych informacji - trzy nominacje do Liebsten Awards. Dziewczyny kochane, przepraszam, że tyle to trwało, ale w końcu odpowiem na pytanka. Serdecznie Wam dziękuję.


Pytania od Fioletowego Piernika z  http://2seconds4us.blogspot.com/ :

1. Skąd pomysł na opowiadanie, chciałabyś/chciałbyś wydać je jako książkę?

     Co do pomysłu - która z nas nie snuje sobie różnych fantazji przed snem? W pewnym momencie złapałam się na tym, że układają się one w całkiem spójną całość.
Wydanie w formie książki... nie myślałam o tym tak na serio, piszę sobie raczej dla frajdy. Oczywiście byłabym przeszczęśliwa, widząc swoje "dzieło" na półce w Empiku, ale to raczej fantazje z zakładką "nierealne".

2. Gdyby ktoś z fanów twojego bloga rozpoznał cię i poprosił o autograf, co byś zrobił/a?


     Stwierdziłabym, że czas umierać :).

3. Ulubiony rodzaj muzyki?

     Ogólnie lubię dobrą muzykę, bez względu na gatunek, ale tematy okołorockowe i metalowe to najbardziej moja bajka.

4.  Ilu masz prawdziwych przyjaciół?

     Trzech.

5. Czy utożsamiasz się z postaciami z filmów/gier/książek/komiksów?

     Zawsze. Wyobraźnia to mój drugi świat.

6. Ulubiony film, serial i aktor?

     Boże.. naprawdę długo nad tym myślałam... Trudne.
Film - "Wywiad z wampirem", choć jest wiele innych, które uwielbiam.
Serial - "Supernatural"
Aktor - Gary Oldman i Al Pacino - po prostu nie jestem w stanie wybrać.

7. Ostatnio przeczytana książka?

     Tom opowiadań H.P. Lovecrafta

8. Gdybyś mógł/a być wybranym bohaterem z Avengers/Batmana/innych takich rzeczy, którego byś wybrał/a?

     Hulk - w końcu wszyscy uważaliby, żeby mnie nie wkurzyć :)

9. Skąd pomysł na bohaterów twojego opowiadania?

     Mitologia germańska i komiksy Marvela.

10. Ukochane powiedzenie? 

     Nie mam - najlepsze powiedzenia to te tworzone spontanicznie.

11. Najbardziej zwariowana fantazja?

     Przenieść się do świata Baldur's Gate. 

Drugą osobą jest
Sigyn Surtursdottir z http://lokiandsigynlove.blogspot.com/ :

1. Orientujesz się, że czytam twojego bloga?

     Tak, nawet cieszyłam się jak dziecko, że mam jakichś obserwatorów :)

2. Co lubisz w pisaniu?

     Nieograniczone możliwości

3. Jaka jest twoja ulubiona bajka i dlaczego Król Lew?

     Heh... chyba nie mam wyjścia... Ponieważ jest wzruszający i ma uniwersalny przekaz (a tak serio to "Anastazja").

4. Jakie lubisz książki?

     Ogólnie dobre. Napisane z pasją. Jeśli chodzi o gatunek - jestem wszystkożerna.

5. Czy lubisz patrzeć w gwiazdy?

     Gdybym nie mieszkała na Śląsku, pewnie bym lubiła (zwykle niewiele widać).

6. Zdarza ci się wyć do księżyca?

     Bywały takie wybryki. Ostatnio coś nie bardzo, chyba się starzeję...

7. Słuchasz czasem Maroon5?

     Raczej nie, ale kojarzę.

8.  Lubisz tańczyć?

     Tylko po odpowiedniej ilości spożytych trunków

9.  Lubisz śpiewać?

     Nie, brzmienie mojego głosu mnie samą przyprawia o palpitacje.

10. Masz zwierzaczka? Jeśli tak to go opisz!

     Mam, nawet dwa:
- Gruby, nadpobudliwy labrador o złotym sercu
- Gruba, wredna kotka, która gryzie ludzi i zawsze śpi tam, gdzie przeszkadza.

11. Najbardziej zwariowana rzecz jaką zrobiłaś?

     Wykąpałam się nago w baseniku ogrodowym z czterema facetami (naprawdę to napisałam?).

Chyba jeszcze nie zraziłam wszystkich do mojej osoby, muszę postarać się bardziej. Oto rzeczy, o które zapytała mnie Vinterry Hayakawa z bloga http://requiem-nemezis.blogspot.com/ :

1. Dlaczego boisz się dentysty?

     Nie boje się (tak, to dziwne, ale prawdziwe).

2. Co byś zrobiła gdybyś spotkała Lokiego w swoim łóżku?

     Poszłabym po otwieracz do konserw, żeby go wyłuskać z kubraczka. ( Zastanawialiście się kiedyś, jak on by to zdejmował, gdyby nie potrafił robić tego całego hokus-pokus ze zmianą ubrania?)

3. Lubisz żelki?

     Nie rozumiem pytania, chyba powinno być: dlaczego lubisz żelki? :)

4.  Dlaczego właśnie pisanie, a nie np: granie na instrumentach?

     Nie tylko pisanie. Zwariowałabym mając jedno hobby. Tak naprawdę najukochańszą rzeczą jest dla mnie rysowanie.

5. Jesteś świadoma, że Ciasteczkowy Potwór chowa się pod twoim łóżkiem?

     Musiałby się bardzo spłaszczyć.

6. Jaka jesteś z charakteru?

     Uparta, cyniczna... ogólnie nie należę do sympatycznych ludzi.

7. Lubisz jeździć na nartach?

     Nigdy nie jeździłam, ale mam wizję siebie w formie bezkształtnej masy, z której sterczą połamane narty...

8. Odważyłabyś się popełnić samobójstwo w zamian za uratowanie rodziny?

     Powiem tak: za ludzi, których kocham, byłabym w stanie.

9. Co sądzą o tobie przyjaciele?

     Nigdy ich nie pytałam, ale skoro nadal są moimi przyjaciółmi, to chyba nic strasznego.

10. Gdybyś miała wybierać pomiędzy Tomem Hiddlestonem, a Lokim, którego byś wybrała?

     Myślę, że ogarnęłabym obu (świetne pytanie, Vinterry, przez Ciebie dzisiaj nie zasnę :))

11. Skoczyłabyś ze spadochronem?

     Tylko, gdyby ktoś mi powiedział, że na pewno tego nie zrobię.





Moje pytania:

1. Pizza czy spaghetti?
2. Z kim chciałabyś się zamienić na jeden dzień?
3. Kiedy napisałaś swoje pierwsze opowiadanie i o czym ono było?
4. Czy grasz w RPG? Jeśli tak, to kim jest Twoja postać (charakter, klasa itp.)?
5. Jaka książka na Twojej półce jest najbardziej "zaczytana"?
6. Co zmieniłabyś w swoim wyglądzie, gdybyś miała taką możliwość, a co uważasz za swój atut?
7. Twoja wada, którą kochasz?
8. Najseksowniejszy facet (lub kobieta) na świecie?
9. Co, poza pisaniem Cię pasjonuje?
10. Język, którego chciałabyś się nauczyć?
11. Jeden komiksowy gadżet/artefakt, jaki chciałabyś mieć?

Nominowałam:


Mrs. Darkness  http://the-darkest-side-of-me-loki-laufeyson.blogspot.com/

Stella Gilbert  http://loki-and-stella.blogspot.com/
Kinnisidee  http://loki-you-should-be-afraid-of-night.blogspot.com/
Klaudia W. Szataniro  http://szatanirro.blogspot.com/


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To są najlepsze psy na świecie, mają tyle radości życia, że czasami to aż męczące... :)

      Usuń
  2. Ojojoj...XD
    wkrótce odpowiem na pytania [możliwe, że przy okazji kolejnego rozdziału, nie będę jednak nikogo nominować XD, dziękuję jednak za nominację]

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A miałam nadzieję na coś przyjemnego do poczytania przed nużącymi zajęciami z ekonomii :< Bardzo miło mi się czyta Twojego bloga i jestem pod wrażeniem pomysłu na opowiadanie. Trochę szkoda, że notki pojawiają się z dość dużymi odstępami czasowymi, ale to rozumiem- praca/szkoła/studia. Cóż, mimo wszystko mam nadzieję, że w najbliższym okresie (poświątecznym, bo przed jest zazwyczaj za dużo do roboty) znajdziesz czas na napisanie nowego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń